2-4-6-8

satt nyss och läste om olika dieter.. de mer extrema, ätstörda dieterna.. vet att det är fullkomligt idiotisk men lockas ändå. anyhow, hittade en diet som heter 2-4-6-8 dieten, vilket går ut på att:

dag 1: ät 200kcal
dag 2: ät 400kcal
dag 3: ät 600kcal
dag 4: ät 800kcal
dag 5: fasta och börja om.


jag planerade ju att ligga runt 900 -1000 kcal/dag.. så man liksom inte rasar i vikt sjukt snabbt, för alla vet att det inte är fett man förlorar då, utan vatten. men något sådant här, i en mildare metod kanske man skulle pröva? det ska tydligen lura kroppens förbränningssystem eller nått..

någon som testat?


Kommentarer
Postat av: evelina

Jag tycker fan vi kanske ska köra på den (någon liknande diet ihop) JAG BEHÖVER EN PLAN =DIET ATT FÖLJA. Måste tillbaka till tiden jag började rasa i vikt- behöver få kontrollen igen JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD BABE<3<3<33< DUUUU DÅ? DER SER SÅ UT;)

2010-03-28 @ 21:56:32
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0