friday

vem vill du vara i sommar?


dagens intag blir:
frukost - ägg, halv grape & KAFFE
lunch - mealbar (200 kcal)
middag - det som serveras med bara protein & sallad.

åh jag är så taggad nu, vi klarar det här, det låter så klyshigt med allt man behöver är VILJAN. inget annat. vi är grymma som utmanar oss såhär, för vi VET att vi kommer klara det. jag vill verkligen bli sådär snyggt slank och vacker, för då kommer jag kunna ragga på killar utan att känna mig helt FEL. jag känner mig liksom en ens "fit for fight" när det gäller raggning just nu, så det får läggas på hyllan ett tag.

men fan, sen när vi nått våra mål - vilket vi kommer, så kommer all eyes vara på OSS!

märks det att jag fått i mig mitt morgonkaffe? bra musik + kaffe på morgonen (särskilt fredag) = happiness

KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: skinnylove

jag tränar på gymet typ 4 gånger / veckan + 1-2 dagars löpning. Hade gärna tagit promenad till skolan på morgonen, men det är typ 2 mil dit, & jag börjar 8, vilket skulle göra att jag får gå hemifrån typ 6, :P btw, LOVE morningcoffe :)

2010-03-26 @ 08:36:24
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: evelina

JA det är sant;) men har blivit för mycket skit det senaste- istället för att ta bort ens sötsug så har jag väl fördubblat det. Jag blir så avundsjuk varje gång jag ser alla som du" ni så duktiga. Jag var också sån i början därför jag gått ner det jag gjort, men sen efter ett par månader så kom hor suget tillbaka. Ingen annan än en själv trippar upp det igen, å jag vill tillbaka till den tiden jag kunde leva på en 1 apelsin. åååh shit får panik på mig själv, däremot går träningen super- Men inte för att glömma- ingen går ner massa om man inte tränar, man kan äta vilken kost" (svält) som helst man MÅSTE träna. Samma sak tvärtom man kan träna hur mycket som helst men äter man fel, så händer det inte mycket. Ha en toppen dag babe<3<3<3<3

2010-03-26 @ 11:49:44
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0