inte som planerat.. men ändå OK

frukost: halv grape + ägg

mellis: en tallrik fil. liite musli på.

lunch: omelette på två ägg

mellis: smoothie på bär, mjölk och 1/2 banan.

middag: lite fläskfilé m sallad.

(kvällsmat: vindruvor & te)

fem måltider idag. fem små måltider.

Jag var verkligen inte sugen på en mealbar å omelette är ju nyttigt och bra så det blev det istället. Har blivit lite beroende av ägg på sista tiden. När jag ser allt jag skrivit upp nu så känns det jättemkt, men det är ändå inte det. Varje måltid har varit liten och näringsrik, utan pasta, bröd eller ris. Jag är ju ingen dietist så jag tänker köra lite såhär en månad nu å se vad som händer. Äter man för lite går ju kroppen på sparlåga och förbränner mindre, äter man ofta med lite håller man förbränningen igång!

Var starka allihoppa, och känner ni för att inte äta den där mealbaren eller det ni bestämt, se till att det fortfarande är något bra, litet och nyttigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0