lördag..



Har hittils gått upp, gått en powerwalk på 40 min, ätit frukost bestående av:

Lite lättfil med bärsmak, m bara massa nyttiga frön, sötmandel, gojibär & kiwi & kaffe till det.

Ska snart shoppa med mamma, ett par svarta converse står på inköpslistan.. och sen boka en londonresa, och nu snackar vi inte en weekendresa utan faktiskt 3 månader -i höst. jag tar ju studenten i vår.. Då jävlar, då ska jag vara så jävla snygg & festa järnet. Hoppas det bara går ihop..

Ikväll blir det utgång.. känner mig inte sådär förfärligt taggad med efter något glas vin så blir jag nog det. Med tanke på alkohol, som innehåller rätt så mkt carbs, så tänker jag göra det billigt & enkelt för mig idag.

- Ät lite, lite, lite idag = du behöver inte köpa så många drinkar för att bli full (billigt), plus att du inte får i dig överflödigt mycket carbs (skinnythoughts). Bra idé eller vad? Ibland borde jag fan ge mig själv en applåd.

Ha en underbar dag alla vackra, kämpande människor. VILL MAN - KAN MAN. thats fucking IT. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0