mitt nya liv startar idag.

hej. igår fick jag ett nervöst sammanbrott. jag failade så hårt och blev så OERHÖRT trött på mig själv att det inte är sant. ALLTID går allt åt helvete. så jag bestämde mig för att idag bli ett nytt jag. ett nytt MIG. här är en kort beskrivning på mitt nya jag (kan låta lite psycho):

Jag är en tjej vars liv inte handlar om att äta. Mitt liv handlar om att göra det jag tycker är kul, som t.ex. att fota, rita, måla, gå promenader, kläder, vänner och familjen. Jag äter för att jag måste. Jag har grym självdisciplin och ett bra självförtroende, samtidigt är jag också mycket självsäker och tror på mig själv och är också väldigt självsäker. Vill jag, så kan jag. Jag bryr mig inte om vad folk tycker och säger om mig eller nått, jag är inte rädd för att dö utan lever varje dag som om det vore den sista. Jag är alla osäkra tjejers drömideal.

Varför skrev jag detta nu då? För jag behöver en slags "påhittad förebild" till mig själv, någon att eftersträva. Någon om är fysiskt och psykiskt möjlig att vara. Jag tycker alla som läser detta borde göra detsamma. Viljan kan bestiga berg som man säger.


Kommentarer
Postat av: -

Shit, vad smart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0