my pills

detta äter jag för viktnedgången:

äppelcidervinäger-kapslar med glukomanna: de sväller typ 40ggr i magen så man bli mätt snabbt, vilket har fungerat bra tycker jag. de ska också göra en mindre sötsugen, det går väll sådär. men jag är nöjd. de står på förpackningen att det är till för en slankare figur och ska rena kroppen m.m... tänker äta upp hela skiten å sen får jag väll se vad som hänt.

viktkontroll: 1 brustablett/dag. ska öka förbränningen. har inte vägt mig sen jag började ta dem (för snart två veckor sen)

sen tar går jag också varje morgon i ca. 40 min.

Men som många andra av er här är det egentligen inte VIKTEN jag bryr mig om, utan snarare hur min kropp SER UT. men jag tror att 55 kilo nog skulle se rätt skinny ut på mig. men vi får se.. vågar fan inte ens väga mig, tänk om inget har hänt? - ångest. men jag ska väga mig typ nästa vecka, på ons, då jag varit utan bröd, ris(nästan),pasta å det i två veckor.. spännande.

Kommentarer
Postat av: cherry

sv: visst är dom :)



Hur mycket kostar äppelcidervinägerna och vart köpte du dom? :)

2010-03-31 @ 11:41:16
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: okej tack :) stay strong<3

2010-03-31 @ 12:01:41
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: b

funderar på att testa dessa äppelcidervinäger-tabletterna, vart har du köpt de? och till vilket pris?:-]

2010-04-04 @ 10:28:37
URL: http://nevertoothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0