some people likes nicole, and some people LOVES lindsay




Lindsay Lohan är nog min största inspiration när det gäller viktminskning. okej, hon har ibland varit lite föör smal, tagit lite föör mycket drog och sådant. men om man bortser från det och bara ser det ytliga så är hennes kropp+utseende bland de vackaste jag sett. något jag älskar speciellt mycket på kroppar är överarmarna.. smala överarmar, som på första bilden t.ex. Hur fint?

dagens intag blir som jag skrev igår.. har hittils ätit en halv grape+ett ägg.

Later!

xx

Kommentarer
Postat av: -

Jag får typ ångest när jag ser Lindsay Lohan, kolla hennes bröst liksom ;s Har själv rätt stora bröst och är skitorolig för att mina bröst ska se ut så efter att jag går ner i vikt :p

Postat av: The Anonymous Rockstar Life

Vilket sammanträffande! Hon är så inspirerande! :D Love her.

2010-03-25 @ 20:10:21
URL: http://anonymousrockstarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0