söndag..



matintaget idag blev ju lite konstigt då jag var rätt så bakis från gårdagen..

frukosten; blev efter att ha smakat på lite lättfil & musli, en smoothie istället. två snarare, så - två smoothies
lunchen:
3 ägg åt jag i i form av omeletter m. lite ost & grönsaker.
middagen:
blev nästan en hel mellanpopcorn (bio) och lite ceasarsallad..


thats all for today. nu vill jag till underlandet med Alice och det gänget känner jag. Mår inte så bra, både fysiskt och psykiskt. känner mig helt tom av vissa orsaker. har ingen känsla som säger hur jag känner - eller hur man nu ska förklara det. allt jag gör, oberoende på hur jag beter mig - är fel och förstör andras vardag. skönt med london i höst, bara dra från ALLT, slippa vara en börda åt sin egen familj och skaffa nått nytt liv istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0