today - FACK!

frukost:
1 ägg -80kcal
1/2 grape - 38 kcal
KCAL: 118

lunch:
1 mealbar
KCAL: 200kcal

mellis:
lite grönsaker med några skivor ost + kaviar ~250
1 smoothie ~ 100kcal
1 äpple m. kanel på - 59
~400kcal

middag:
parma & mozarella-sallad
kcal - ??

någon som vet hur mkt en parma&mozarellasallad innehåller?
skitsamma, jag är inte rädd för fett - bara kolhydrater
.

jag hamnar förhoppningsvis under 1000 kcal idag. har iaf gått min dagliga powerwalk och gått runt i stan några timmar.

 dagen gick ju så bra fram tills jag kom hem......... jaja. jag åt iaf inte ris, pasta eller bröd vilket är bra. sen har jag ju gått runt, runt i stan ett tag så det kanske inte är så farligt. men ändå. fuck. jag vill bara leva på typ min vanliga frukost (grape+ägg), en mealbar å det som serveras i en liten proteinmängd till middag!! varför måste det vara så svårt? nej imorn kör jag på som vanligt.

köpte nya  mealbars idag så nu jävlar... jag vill, jag vill, jag vill - LYCKAS!

hoppas ni andra haft en bättre dag än mig.


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0