tonight..



..blir det fest. lill-lördag.


men i och med att jag bara ätit: 1 ägg+grape, 1 mealbar + lite ost,tomat & kaviar = borde väll landa runt 400kcal eller nått. ( Sen blir det middag hos en vän men det blir LITE mat då) - så behöver jag inte dricka särskilt mkt för att bli full vilket innebär mindre kcal från alkoholen as well.. så jag tror detta kan bli en lyckad dag ändå.

Måste fan sluta vara besatt av ost+kaviar+tomat-blandningen jag gör.. inte för att det är jätteonyttigt direkt men ändå. dessa jävla mellanmål..

JAJA. partyparty nu måste jag fan tagga till.

xx


Kommentarer
Postat av: evelina

paty paty :) wihooo-



Ja som ska ta bort (minska) söötsuget, men vet inte kanske tar ett par dar tills det hjälper för jag har varit lika suuuugen idag;)

2010-03-31 @ 20:39:25
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0