veckans planering..


MÅN-FRE

frukost:
ägg+1/2 grape + KAFFE
lunch: mealbar/sallad/omelette/en frukt
mellis: te. helst inget mer, men annars: frukt.
middag: det som serveras i proteinväg.

- obs att intaget kan ändras, då fortfarande i en nyttig form men kanske nått annat. som typ smoothie ist för grape på frukosten m.m.

snart har det gått en vecka av mitt icke-kolhydrat intagande.. det har gått bra faktiskt. förutom lite för mkt frukt någon gång och i lördags åt jag faktiskt lite rårís. men de var det som serverades liksom - i en hel röra ihop med massa annat. men det var ju också råris å inte helt VITT ris. så det är ok. sen blev det ju en liten överkonsumtion av alkohol i helgen också. men det måste man få, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till (alkoholist?). jaja. det är awsome är vara skinny med det är oxå viktigt att ha kul å verkligen leva sitt tonårsliv.

Tycker vi kämpar riktigt bra den här veckan, står emot alla frestelser. För frestelser som godis, choklad å sådant dåligt gör dig kanske lycklig i några sekunder, medans inget slår att verkligen klarat ett mål man själv satt upp och bli det man vill bli. Am I right or what?


Kommentarer
Postat av: anna

nu kör vi ! den här påskveckan ska bli no-fail-week. eller hur? vi klarar det här :D

2010-03-29 @ 10:30:09
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: evelina

Vill heller inte faila! ALDRIG MER

2010-03-29 @ 19:03:03
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0